duminică, 19 mai 2013

Prietenia


 Nu ştiu de ce îmi pare ca în aceasta lume prietenia este tot mai rar întîlnită.Nu înţeleg de unde se poate naşte atîta răutate între oameni.Sincer am observat ca pana si prietenii din copilărie,  cu care imparteam ultima bucata de ciocolată,petreceam toate vacanţele împreuna,credeam ca o sa schimbăm lumea .... acum ne ignora.

 Am primit des aceasta întrebare in ultimii ani(- Care sunt adevăraţii tai prieteni) , iar eu mereu am omis sa răspund sau am tăcut , afişînd un zambet larg si cu subînţeles pe buze.De ce? Simplu!Eu nu cred ca prietenia adevărată exista si nici nu cred ca va exista.

PRIETENÍE, prietenii, s.f. Sentiment de simpatie, de stimă, de respect, de atașament reciproc care leagă două persoane; legătură care se stabilește între persoane, pe baza acestor sentimente; amiciție, prieteșug.  Atitudine plină de bunăvoință, prietenoasă față de cineva.  Legătură între grupuri sociale, între popoare, între țări bazată pe aspirații, năzuințe, interese comune.

Mai sus aveti explicat cuvantul prieteni , acum puteti singuri analiza si sa conştientizaţi dacă aveţi prieteni sau doar simple cunoştinţe.

cunoștínte s.m. (înv.)- persoană cunoscută.

Cu toate acestea pot spune ca am un prieten adevarat :D , cainele meu care imi este mai devotat decat toti.
                                                                                       O seara placuta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu