miercuri, 8 mai 2013

Oare ...Scandal?

Hristos a înviat prieteni !! Revin după o vacanţă prelungită petrecută în familie: D, deschid televizorul şi ce văd de dimineaţă:)))? Bahmuteanca şi cu Prigoana s-au împăcat, wtf iarăşi!
Nu pot să cred că am înghiţit şi eu aceasta pastilă cu "divorţul", sincer cred că este o mare bazaconie şi că de fapt este doar o modalitate de promovare mai modernă:)).

  Oare să divorţez şi eu? Poate apar la Tv:))) ahh păcat că nu sunt însurat. Întâi ne ţineţi 1 an în priză cu Oana şi Pepe, după urmează bomba Albu şi Alba divorţează, de câteva luni tot prelungiţi această telenovelă Bahmu' şi Prigoana. Oare noi tineri ce să învăţăm de la aceste vedete mondene? Eu unul nu pot învăţa nimic, mă dezgustă sincer.

  Doream să revin după sărbătorile Pascale cu un articol despre bunătate şi onoare, dar această societate nu mă lăsa, mereu şi mereu apar articole de genul despre care mă simt îndreptăţit să scriu!!

                                                                                             Cu drag şi stima din inimă!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu