vineri, 19 aprilie 2013

Un regat pentru o carte !-CJE GORJ


Bună ziua prieteni: D, în această zi minunată nu o să vă plictisesc sau bat la cap cu un articol politic sau publicitar, departe acest gând, am să vă surprind. Astăzi am să scriu despre o activitate a Consiliului Judeţean al Elevilor Gorj.

   Acum să începem cu începutul, cum vă simţiţi când savuraţi o carte bună? Nu aveţi nevoia să discutaţi cu cineva despre cartea respectivă? Nu aţi vrea să împărtăşiţi cartea şi altei persoane? Ei bine acum aveţi ocazia să faceţi toate aceste lucruri alături de oameni interesaţi şi implicaţi. Unde putem să ne împărtăşim idei despre lectură, sugestii de cărţi, petrecem timpul în aer liber, cunoaştem oameni noi, deci numai lucruri bune!: D

   Activitatea se numeşte "Un regat pentru un cal", întrebarea care mie îmi stârneşte interesul este " Tu ai da un regat pentru un cal?":), această activitate are loc în aer liber începând cu ora 17.00 în Centru în Amfiteatrul oraşului Tg Jiu (Groapa) în dată de 21 aprilie 2013 pentru a face schimb de cărţi. Avem şi mici surprize gustărele, prăjiturele, un ceai, un pahar de suc şi multă multă voie bună: D.
   Dacă credeţi cumva că o să vină elevi doar pentru simplu fapt că dăm prăjiturele sau suc eu vă spun acelaşi lucru ca una dintre colegele mele: D, "Chiar dacă vin pentru asta nu o să plece fără să înveţe nimic deoarece o să fie discuţi libere ", acestea fiind spuse eu cred că nu trebuie ratată această activitate.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu