marți, 9 aprilie 2013

Interesant , Masterchef!!!


Haideţi să vă spun o poveste de seară:))). Stăteam eu liniştit pe canapea alături de un ceai fierbinte, schimbăm plictisit programele de la TV, stupoare e marţi seara şi este Masterchef. Am urmărit emisiunea timp de 10 minute, destul de interesantă şi bine realizată. Nimic nou, PRO TV se dovedeşte mereu o televiziune competenta şi imparţială.

    No bine, mă aşez la birou şi intru pe twitter, facebook, e-mail etc. Stupoare peste tot: Masterchef, Masterchef, Masterchef... prima reacţie un zâmbet urmat de uimire. Frate se pare ca emisiunea asta chiar a prins la public. Este interesant să vezi cât interes stârneşte gătitul pentru romani. Sau poate că vă place modul în care uneori se mai fac si de ras aceşti participanţii la Masterchef:)).?

   Chiar aş vrea să văd cine câştigă anul acesta, anul trecut fără să mă laud am ghicit:)) şi nu neg am şi anul ăsta o participantă favorită, în sfârşit eu vă recomand această emisiune şi sper că PRO TV să ţină standardele în continuare sus. Nota 10 pentru că în seara asta aţi început să difuzaţi un nou sezon din serialul meu preferat.

P.S: Este vorba de Dexter!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu