vineri, 26 aprilie 2013

Despre blogging!


    Alţi simţit uneori că societatea asta în care trăim, nu ne ascultă sau că ideile noastre nu sunt luate în considerare, dacă da sunteţi în aceeaşi situaţie cu majoritatea bloggerilor independenţi. Chiar zilele astea am observat în blogosfera din România o tentă de profesionalism şi clasicism blogosferic. Am observat că la noi sunt două tipuri de bloggeri foarte des întâlniţi:
                                                        - bloggerii profesionişti (PR, Social Media, Campanii Umanitare)
                                                       - Bloggerii care scriu despre vită (Jurnale, Sfaturi)

   Pe lângă aceste două categorii îşi fac încet încet prezenta şi bloggerii generalişti care sunt încă destul de rari. Sunt bloggerii neprofesionist sau să zicem începători, care nu au încă o nişă de lucru bine definită sau în alte cazuri bloggeri inovatori cu viziune care devin încet încet jurnalişti în adevăratul sens al cuvântului.

      Iar în coada listei sunt tentativele:) bloggeri care nu spun nimic, au blogg doar pentru că au auzit că se fac bani sau că este o nouă modă, foarte rar bloggeri din această categorie urca spre deveni mai târziu profesionişti.

    Apăruse un trend acum câţiva ani, era cool sa ai blogg, sincer atunci sau format foarte mulţi bloggeri care acum sunt foarte cunoscuţi în România, în partea asta de ţară în care locuiesc eu nu sunt foarte mulţi bloggeri, sunt şi mai puţini consacraţi, cel mai cunoscut este Blogatu dar în perioada respectivă 2009-2011 (aproximativ) apăruseră mulţi tineri bloggeri cu perspectivă mai mult din categoria celor care scriu despre viaţă. Sincer tot în această perioadă m-am apucat şi eu de scris mai mult sau mai puţin. Din acel val de bloggeri 20% sau menţinut un lucru foarte bun la acel moment. Părea că bloggingul din România se dezvoltă bine şi merge spre direcţia celui European, după această perioadă acum ne aflăm într-o stagnare a bloggingului iar numărul bloggarilor în adevăratul sens al cuvântului a cam rămas la fel.
    Am simţit nevoia să scriu acest articol, dacă vor exista persoane care vor să mă critice, din partea mea le spun doar că am fost cât se poate de sincer şi drept.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu