vineri, 8 martie 2013

Chinez' de cursa lunga..


  Astăzi vreau să aduc un omagiu pentru un idol:))) bre chinezule şti ce? Salve de la mine, de pe umilul meu blog. Ehee... se împlinesc aproximativ 6 luni de când urmăresc articolele http://chinezu.eu/blog/, timp în care am râs mult, am învăţat mult şi am apreciat totul...
 Nu sunt eu în măsură să spun, dacă chinezul este sau nu, cel mai bun blogger din România (este). Dar îmi dau cu părerea <Bre frate, eşti tare: D>, respectele mele. Când un oltean te laudă sunt două variante:
1. Eşti tot oltean.
2. Eşti foarte bun în ce faci.

Cred că este prima dată în istorie când un oltean laudă în direct şi sunt convins că şi în exclusivitate un chinez...:))



Aşa şi încă ceva , o dedicaţie de la un oltean pentru un chinez :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu